50-TOMMERS BREDDE
VI GJØR IKKE NOE HALVVEIS
Med andre ord, reiseklar bredde uten kompromisser. Vi forlangte det samme av ingeniørene som det du gjør: Egenskaper til å kjøre der hjertet ditt fører deg, og sete, førerkupéen og kontroller som ikke tar deg ut av komfortsonen. Det er tid for å treffe det første Can-Am offroad-kjøretøyet som er konstruert på kompakte 50-tommer: Maverick Trail.

ROTAX 800-MOTOR
DINE NYE FAVORITT-HESTEKREFTER
Rotax med 51 hestekrefter i hver eneste Maverick Trail får hjertet til å banke litt fortere. Vi klarer ikke å la være å liste opp alle eventyrene, trofeene eller premiene som 800-ccm V-twin-motoren har vunnet.

RETT OG SLETT AVANSERT GREP
KLAR FOR OVERTID
I årevis har vi bygget kjøretøy for fritid og rekreasjon. Vi har lykkes med alle og kan ikke unnlate å nevne hvor vellykket kombinasjonen av vårt nye hurtigresponssystem T (QRS-T), CVT-transmisjon og valgbar 2WD / 4WD med Visco-Lok† selvlåsende frontdifferensial er for å tilfredsstille dine fremtidige planer. Nå med høy luftstrøm og elektronisk drivreimbeskyttelse som gjør at CVT kan ta i bruk Rotax-turtallet i krevende terreng langt utover natten.

SMIDIGE EGENSKAPER
NYT TUREN
Med Rotax-motor, Can-Am drivverk, Ergo-Lok førerkupéen og avanserte fjæringsoppsett vil føreren oppleve stor tilfredshet ved kjøring på varierende underlag. Justerbar styring, et robust ratt og digitalt display med flere funksjoner er alt du trenger for å fortsette—med elektronisk Hill Descent Control når du trenger det.

DOBBEL A-ARM SAMMEN MED TTA-T

MÅLER FJÆRINGEN
Dobbel A-arm forhjulsoppheng og TTA-T bakhjulsoppheng er bygget for løypekjøring og leverer opp til 10” fjæringsvei foran og 10,5” fjæringsvei bak.

KLASSELEDENDE INTERIØRPLASS
KROPP OG SJEL
Dette er ingen krympet Maverick eller oppblåst Outlander, den er spesiallaget for løypekjøring. Med to midtplasserte seter ble hele Ergo-Lok-førerkupéen skapt med banebrytende plass for passasjerene, uten at det har gått på bekostning av mulighetene til å sno seg ned smale stier og gjennom tette løyper.

NESTE GENERASJON LINQ FESTESYSTEM
LÅST OG LASTET
Ti. Så mange LinQ festepunkter er innebygget i Maverick Trail. Det synes kanskje litt i overkant, men vi vet hva denne SSVen er i stand til—og at du gjerne vil utnytte hver lille del av den. Velg fra BRP-designede og -konstruerte utstyrsvesker, utstyrsstativer, våpenholdere—mer enn 100 tilsammen. I tillegg kommer alle modeller komplett utstyrt med en tilbehørsklar 650 W magneto for å håndtere ekstra elektronikk eller utstyr.

CAN-AM FULL OG HELT
IKKE TIL Å TA FEIL AV
Hver eneste del av Maverick Trail har en hensikt. Stil og funksjon er en helhet, Can-Ams DNA er spredt over et 50-tommers bredt lerret. Fra sine 55-watts hovedlys til LED baklys, integrert veltesikkert bur til 136 kilos lasteboks - ingen detalj er glemt og alt det viktigste er til din disposisjon.

LIVSLANG BESKYTTELSE
FORSTÅ DET
Reklamer for beskyttelsesplater forteller deg aldri at å være «robust» ikke er godt nok når du er milevis unna mobildekning. Det du trenger er et kjøretøy som er mekanisk robust, overbygget, med god konstruksjon—og som tåler en støyt. Fra det profilerte stålburet til integrert frontstøtfanger av stål og injiserte hele beskyttelsesplater er Maverick Trail utstyrt og klar for en utfordring.

INNBRUDD IKKE PÅKREVET
UTEN TVIL
Når et kjøretøy er bygget på riktig måte, er dets skapere mer bekymret for holdbarheten enn hva eierne er—de har det altfor travelt med å erobre fjellene. Vi ønsker på ingen måte å stå i veien for eventyrene. Maverick Trail selges rett fra fabrikk med 1 års drift* før første planlagte vedlikehold. Som et bevis på tillit tilbyr Can-Am 2-års garanti på sine kjøretøy.

* Vedlikeholdsplanen kan variere avhengig av din type kjøring. Se brukerhåndboken for komplett vedlikeholdsplan.
Meld interesse:


Klikk her for mer informasjon

* Alle priser er veil. utsalgspris. Lokal frakt og leveringskostnader tilkommer.